16
desembre
2020
Comparteix a les xarxes
L’alemanya G+D crea 60 llocs de treball al Prat de Llobregat, impulsant el seu centre d’R+D per a la seguretat digital 5G

- El centre donarà suport a tot Europa en el desenvolupament de projectes en tecnologia 5G
- G+D afirma que Catalunya és un dels millors llocs d’Europa per trobar talent qualificat
El grup alemany Giesecke+Devrient (G+D), especialitzat en seguretat en l’àmbit digital, ha creat 60 nous llocs de treball per impulsar el seu centre d’R+D al Prat de Llobregat. La companyia, que va establir-se a Catalunya l’any 1987 i que a dia d’avui ja compta amb més de 750 treballadors, es consolida amb aquest centre que donarà suport a tot Europa en el desenvolupament de projectes basats en tecnologia 5G per als sectors de la telefonia mòbil i l’automoció.
La companyia concentra al Prat la producció de smartcards a Europa i hi té ubicat un dels seus hubs d’investigació i desenvolupament més importants a escala global. Entre d’altres línies, des d’aquest centre treballa projectes en l’àmbit del 5G, com ara el desenvolupament de hardware i software, així com projectes de servidors de generació de dades per a aplicacions com l’IoT, els desenvolupadors mòbils o l’automoció.
Fonts de la companyia destaquen que el desplegament de la tecnologia 5G implica canvis en tots els elements i agents de l’ecosistema de la connectivitat mòbil, i això impacta en el funcionament de les targetes SIM tradicionals i les virtuals. Davant d’aquesta situació, la tecnologia 5G ofereix més capacitats de transferència d’informació i obre tot un nou ventall de noves aplicacions mòbils.
Des de G+D afegeixen que el fet d’estar a Catalunya els dona accés a una elevada oferta educativa en enginyeria i titulacions tècniques i, juntament amb la presència d’altres empreses que aposten per la digitalització, la seguretat i les noves tecnologies, la converteixen en un dels millors llocs d’Europa on trobar talent altament qualificat. En aquest sentit, G+D té previst seguir ampliant la plantilla d’aquest centre d’R+D, amb la incorporació de perfils qualificats d’àmbits com l’enginyeria informàtica, les telecomunicacions o l’electrònica, entre d’altres.
Fundada l’any 1852 i amb seu central a Munic, G+D disposa d’una plantilla global d’uns 11.500 treballadors en 33 països, i va tancar l’any 2019 amb una facturació de 2.450 milions d’euros. Globalment, l’empresa alemanya desenvolupa, produeix i comercialitza productes i solucions en àmbits dels pagaments analògics i digitals, la connectivitat digital de persones i màquines a Internet o la protecció d’identitats i d’infraestructures digitals, entre d’altres.
Notícies relacionades

El Govern de Catalunya ha impulsat la construcció de més de 2.100 habitatges de lloguer social

S’aprova la modificació urbanística que obliga la reserva del 30% per a habitatge protegit

MMM Group obre una fàbrica de generadors d’hidrogen a Molins de Rei (Barcelona)

Subscriu-te al nostre Newsletter
Subscriu-te
Segueix-nos a les xarxes socials